Z ostatniej chwili

Zmiany w bezpośredniej obsłudze klientów w 4 oddziałach ZUS na Śląsku

2020-05-22 11:55:50 informacje
img

Od 22 do 29 maja  - w związku z sytuacją epidemiczną w województwie śląskim - w Oddziałach ZUS w Chorzowie, Rybniku, Sosnowcu, Zabrzu oraz w podległych tym oddziałom inspektoratach i biurach terenowych nie będzie realizowana bezpośrednia obsługa klientów. Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć na stanowisku dziennika podawczego albo bez osobistego kontaktu z pracownikiem - do skrzynek na dokumenty.
- Ze względu na obowiązujący stan epidemii nadal zachęcamy naszych klientów do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu. Jesteśmy dostępni przez internet - za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, ale także w kontakcie telefonicznym pod nr ogólnopolskiej infolinii 22 560 16 00. W sprawach dotyczących świadczeń i wsparcia w ramach Tarczy Antykryzysowej można korzystać ze specjalnie uruchomionych w tym celu dodatkowych infolinii - mówi Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego.
* Jak się skontaktować z ZUS telefonicznie?
Centrum Obsługi Telefonicznej - 22 560 16 00, konsultanci dostępni w godz. 7.00 - 18.00 w dni robocze (pn.-pt.) - w sprawach ogólnych
Dodatkowe numery telefoniczne:
- nr telefonu 22 290 87 01 w godz. 7.00 - 15.00 w dni robocze (pn.-pt.) - obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, dodatkowych zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem
- nr telefonu 22 290 87 02; nr telefonu 22 290 87 03 - od 7.00 do 15.00 w dni robocze (pn-pt), obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców w ramach Tarczy Antykryzysowej

Page generated in 0.0111 seconds.