Z ostatniej chwili

Konkurs na sponsora tytularnego Areny Zabrze

2020-03-04 11:25:57 informacje
img

Arena Zabrze, jeden z najnowocześniejszych w Polsce stadionów piłkarskich położony w sercu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii ogłosił konkurs na sponsora tytularnego obiektu.

Wybudowana w 2016 r. Arena Zabrze to połączenie nowoczesnych technologii i niebanalnej architektury. Na widowni zasiąść może 24.563 widzów, a od lutego 2016 r. na trybunach Areny Zabrze zasiadało już ponad 1 milion kibiców. Usytuowana jest w pobliżu największego w Europie węzła autostradowego (A1 i A4) oraz Drogowej Trasy Średnicowej, co zapewnia dogodny dojazd nie tylko mieszkańcom blisko 5-milionowej aglomeracji, ale także wielu miejscowości centralnej i południowej Polski.

Arena Zabrze to synergia znanych marek:

- Miasta Zabrze - europejskiego lidera turystyki dziedzictwa przemysłowego, cenionego ośrodka kardiologicznego i transplantologicznego,

- Górnika Zabrze - m.in. 14-krotnego Mistrza Polski, 6-krotnego zdobywcy Pucharu Polski czy finalisty Pucharu Zdobywców Pucharów.

Transmisje telewizyjne meczów Górnika Zabrze każdorazowo gromadzą dziesiątki tysięcy widzów. Wysokie wyniki oglądalności stanowią gwarancję wizerunkowego sukcesu każdego partnera biznesowego.

Arena Zabrze to jednak znacznie więcej niż stadion piłkarski i doskonałe miejsce dla biznesu. To również dziesiątki imprez organizowanych z myślą o społeczności lokalnej w Klubie Biznesowym czy na terenie Areny.

Sponsor tytularny może nie tylko nadać obiektowi nazwę, ale także 

wprowadzić oznaczenie sponsora do logotypu obiektu.

Szczegóły i regulamin konkursu dostępny jest na stronie  

https://arena-zabrze.pl/portfolio/konkurs-sponsor-tytularny/

Fot. Wikipedia

Page generated in 0.0147 seconds.